Featured Articles

У жовтні 2016 року, через три місяці активної роботи в соціальній мережі Facebook, корпоративна сторінка Компанії «УКРФІНСТРАХ» налічує понад 200 фанатів.

СК «УКРФІНСТРАХ» вважає важливим йти назустріч чинним і потенційним клієнтам, партнерам і зацікавленої аудиторії, використовуючи нові та зручні для всіх канали комунікацій.

За словами Галини Ким, Директора СК «УКРФІНСТРАХ», «працює канал в соціальних медіа допомагає клієнтам і партнерам Компанії дізнатися краще, ніж живе і як працює страховик. До уваги аудиторії представлена ​​актуальна інформація зі світу туристичного страхування, в тому числі нові тренди, фото, новини, коментарі експертів компанії і свіжі статистичні дані ».

Сьогодні страхові компанії України збільшують свою присутність в соціальних мережах, ведучи активні кампанії і конкуруючи один з одним. Найбільш популярними ресурсами серед українських страхових компаній є Facebook.

«Ми розуміємо, що не всім нашим клієнтам однаково зручно звертатися в компанію через сайт або телефон, тому створили можливості спілкування з компанією за допомогою найбільш звичного користувачам інтернету соціального мережевого сервісу», - зазначає Галина Ким.

Компанія відкрита для будь-яких комунікацій - ми надамо консультацію, відповімо на питання, і будемо вдячні за конструктивну критику та пропозиції.

Приєднуйтесь до онлайн-спільноті СК «УКРФІНСТРАХ» і будьте в курсі новин компанії і тенденцій в світі страхування і туризму - https://www.facebook.com/ukrfinstrakh/?fref=ts