Featured Articles

Телематика. Умная защита

Збалансовані тарифи по КАСКО, гнучка система знижок і ефективна комунікація зі страхувальниками - це далеко не повний перелік тих переваг, які дає страховим компаніям і їх клієнтам Телематика.

Сьогодні український страховий ринок як ніколи потребує інновацій. Адже саме програмні рішення, автоматизація бізнес-процесів, розвиток онлайн-сервісів допомагають страховим компаніям ставати ближче до клієнта, відповідати його очікуванням і запитам. Як в частині тарифної політики, так і швидкості врегулювання страхових випадків.

Але крім обґрунтованої ціни страхового продукту, клієнти вимагають індивідуального підходу, лояльності і гнучкості з боку страховика. І, очевидно, що «старими», випробуваними методами прихильність страхувальника завоювати дуже непросто. Тому клієнтоорієнтовані страхові компанії шукають альтернативні способи «достукатися» до своєї аудиторії, і запропонувати нові рішення, які містять в собі якусь «родзинку» і несуть практичну користь.

Саме таким рішенням є Телематика - моніторинг руху автомобіля і оцінка стилю водіння його власника. На основі отриманих даних страхова компанія акумулює вичерпну статистику, завдяки якій вона може з точністю підрахувати ступінь ризику, а значить, сформувати справедливий тариф КАСКО і запропонувати клієнту більш приємну ціну, враховує безпосередньо його водійські навички.

У багатьох країнах світу (США, Бразилії, Західній Європі) телематика щосили використовується страховими компаніями ще з початку 2000-х років. Україна знаходиться тільки на самому початку шляху з масового впровадження телематики. Але бум цієї технології вже не за горами. Одним з першопрохідців на цьому терені стала компанія Benish GPS, яка розробила телематичне рішення Be inSURE, і знаходиться на фінальній стадії його тестування.

 

ВАМ ЗНИЖКА

Моше Бениш, Benish GPS


Над створенням продукту працювала ціла команда, яка обмірковувала його ідеологію, наповнення, можливості. І не дарма: Be inSURE - це дійсно унікальна для вітчизняного ринку розробка. Її ключова особливість полягає в тому, що це не просто обладнання, яке збирає статистику про переміщення авто, а цілий комплекс різних корисних сервісів.

- «В основі Be inSURE - мініатюрний пристрій, який підключається до діагностичного роз'єм OBD-II і зчитує інформацію про автомобіль. Блок має 3D-акселерометр, який фіксує все різкі маневри, перестроювання, прискорення. І дуже важливо помітити, що воно не має ні GPS, ні GSM-модулів. А значить, клієнт повністю зберігає конфіденційність і місце його перебування відстежити неможливо », - говорить начальник відділу розвитку та інновацій Benish GPS Дмитро Кривошей.

Benish GPS


Зібрані дані по Bluetooth-каналу передаються на смартфон водія, на якому встановлено відповідну програму. У ньому автовласник бачить ту знижку, яку він «наїздив» за добу. Розмір знижки номінований не в якихось ефемерних балах, а в гривнях. Це дуже стимулює їздити акуратніше, тому що чим більше помірний стиль водіння - тим вища знижка. І навпаки.

Benish GPS


Також прилад може акумулювати і передавати в додаток відомості про експлуатацію автомобіля, дані про його технічний стан, відображати коди помилок і навіть оповіщати про необхідність провести регламентне обслуговування машини.

В ЗОНІ ДОСТУПУ

Страхова компанія отримує персональний веб-інтерфейс і доступ до даних. Причому, ступінь цього доступу абсолютно різна. Наприклад, співробітник, призначений адміністратором, може дати права в системі конкретному агенту, який, в свою чергу, буде бачити лише статистику по тим клієнтам, яких він супроводжує.

Адміністративна панель страховика. Обліковий запис менеджера. Оцінка якості водіння.

Административная панель страховщика. Учетная запись менеджера. Оценка качества вождения


Маркетолог, не маючи доступу до персональних відомостей страхувальників, зможе при цьому розміщувати новини та відправляти повідомлення.

Адміністративна панель страховика. Обліковий запис маркетолога. Додавання новин.

Административная панель страховщика. Учетная запись маркетолога. Добавление новостей

 

Іншими словами, страхова компанія отримує новий канал комунікації з клієнтом, повідомляючи про акції, нові продукти і програмах, інформуючи про зміни, які стосуються його договору і т.д.

Адміністративна панель страховика. Обліковий запис маркетолога. Налаштування повідомлень / порад.

Административная панель страховщика. Учетная запись маркетолога. Настройка уведомлений


Не менш важлива для страховика і та статистика, яку він буде отримувати від телематичних пристроїв. Адже компанія зможе не тільки створити актуальну базу даних для розрахунку вартості полісів, а й отримає безцінну інформацію про стилі водіння, про аварійність, про експлуатацію автомобіля, яка в підсумку стане своєрідним фундаментом для розробки нових продуктів і сервісів.

Компанії, які вже тестують Be inSURE, зацікавилися наявністю можливості передавати дилерам і СТО дані про помилки і неполадки, що виникають в ході експлуатації авто. Це дозволить сервісним станціям максимально оперативно реагувати на проблеми, що виникають з автомобілем, і усувати їх.

Дмитрий Гордеев, Benish GPS


МАЙБУТНЄ - ВЖЕ СЬОГОДНІ

Якщо дивитися на перспективи Be inSURE, то вони, без перебільшення, безмежні. З одного боку, для окремо взятої страхової компанії Телематика - це інструмент індивідуального підходу до клієнтів, оптимізації своєї тарифної сітки, вибудовування політики знижок і спецпропозицій. Плюс до всього, на ринку є серйозна проблема з шахрайством. Цей продукт може дозволити мінімізувати спроби обману. Крім того, телематика допомагає економити як страховикам, так і страхувальникам.

З іншого боку, телематика здатна забезпечити відчутний соціальний ефект. Підвищити культуру страхування, поліпшити ситуацію з безпекою на дорогах, а також принести користь в інших сегментах страхування (наприклад, в «автоцивілки» при переході до вільного ціноутворення).

- «Наше завдання - зробити Be inSURE максимально корисним, як для страхової компанії, так і для її клієнтів. Якщо взяти схожі рішення, то їх користь - мінімальна. Автовласник, по суті, не володіє інформацією про те, як він їздить, не знає, який стан його автомобіля. У нашому ж випадку клієнт страхової компанії, що не доплачуючи ні копійки, отримує цілий набір послуг », - наводить приклад Моше Беніш.

До слова, за різними оцінками, протягом найближчих 2-3 років 25% застрахованих автомобілів в Україні будуть обладнані подібними пристроями. Справа за малим: налагодити між страховиками і розробниками подібних рішень тісну співпрацю, і дати страхового ринку то рішення, в якому він дійсно потребує. | Форіншурер