Featured Articles

pic06237

До вибору страхової компанії туристи підходять відповідально - 19% порівнюють умови страхування у різних компаній і вибирають для себе оптимальні.

Більшість покладається на поради брокера або вибір турагентства (38%), або рекомендації друзів і родичів (20%). 9% орієнтуються на популярність бренду. І лише 8% готові оформити поліс де завгодно, в найближчому територіально зручному офісі.

Про це свідчать результати опитування, проведеного Аналітичним центром НАФИ спільно з Групою Ренесанс Страхування.

Уважному підходу до вибору страхової компанії сприяє зростання популярності самостійного туризму. Майже третина опитаних купували поліс самі, в тому числі 3% використовували онлайн інструменти на сайтах страхових компаній або посередників, 21% - в офісах страхових компаній або у агентів, 53% купили поліс страхування туриста разом з турпакетом.

При цьому, незважаючи на зважений вибір компанії, більшість туристів не вникають в деталі використання оформленої ними страховки. Так, на питання, що необхідно робити, якщо потрібна медична допомога, тільки чверть опитаних відповіли, що необхідно дзвонити по телефону, вказаному в полісі.

Більшість планує звернутися до гіда або в турфірму (42%), їхати до медустанови (15%) або викликати лікаря (11%).

Тренд ринку - поступове розширення страхового захисту туриста. З одного боку, це досягається завдяки зусиллям турфірм, посередників, страховиків. З іншого - завдяки зростанню попиту з боку туристів.

До набору стандартних ризиків (оплата екстрених медичних витрат, репатріації) додаються нові опції. Наприклад, страхування від нещасних випадків, страхування цивільної відповідальності, скасування рейсу або страхування багажу.

Найбільш активно клієнти використовують додаткові опції при покупці поліса туристичного страхування на сайті, де вибір дуже наочний і зручний. | Форіншурер